Followers!

Tuesday, December 18, 2012

Kumpulan Marhaban

Ini kali pertama orang minta tolong carikan kumpulan Marhaban.  Rasa macam ada jerk dan senang nak jumpa.  Mungkin sebab selalu pergi majlis kumpulan Marhaban ni memang dah ada. Tapi bila nak cari baru la tahu memang susah nak jumpe.



Cuba tengok gambar contoh, kebanyakan yang masuk kumpulan marhaban ni generasi warga  emas... kalau nak nampak generasi kini memang la takda.  Ak tak menunding jari pada semua generasi muda cuma kita macam kekurangan pelapis dalam kumpulan-kumpulan macam ni.

Aku tak terkecuali sebab aku pun salah satu penyebab kekurangan pelapis.  Cuba kalau ak tawarkan diri at least bertambah juga la kan.  Benda-benda macam ni secara perlahan di bawa pergi oleh arus zaman.


2 comments: