Followers!

Monday, December 6, 2010

Kini aku...

Hari ni isnin - 6/12... jantung ak berdebar2 la.. ak xtau kenapa....

rasa pelik.. kenapa ek...

satu botol air ak dh abiskan tapi...

jantung ak tetap laju....

something wrong...

tapi apa?????????????

Friday, October 22, 2010

Hijjaz - 10 Malaikat

Sepuluh malaikat yang wajib kita percayai
Yang tercatit di dalam rukun iman
Mereka taat kepada Tuhan
Wajiblah kita mengetahuinya

Percaya malaikat rukun iman yang kedua
Malaikat Jibril membawa wahyu
Mika'il membawa rezeki
Izra'il mencabut nyawa

Rakib Atid malaikat kanan dan kiri
Kerja catit segala amalan
Rakib mencatit kebaikan
Atid pula mencatit kejahatan

Malaikat Israfil kerja tiup sangkakala
Mungkar Nankir soal dalam kubur
Malik menjaga neraka
Ridhuan pula menjaga syurga

Thursday, October 21, 2010

Zorro, Robin Hood Dan Orang Asli

Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro ngan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang berjalan jalan, mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik.

Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat perempuan tersebut. Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal d iatas kepala perempuan itu. Memula Zorro nak mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANG nya kearah epal diatas kepala perempuan tu.
Zuuupppp, terbelah dua epal tu. Perhgggg, dengan bangganye, si Zorro jerit... "I AM ZORRO... .."

Kemudian giliran Robin Hood plak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAH nye. Zuuupppp, terbelah dua epal yg baru diletak atas kepala perempuan asli tu. Dengan jobonye jugak... . si Robin Hood kata... "I AM ROBIN HOOD..."

Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk lelaki orang asli disitu.

Dia merasa tercabar kerana dengan senang lenang nye pompuan kaum dia nak kena kawin ngan orang luar. So, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuk pertandingan tu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran orang asli tu plak. ZZZZUUUUUPPPPP... ... ... ... .!!!! PPRRAAPP.

Kena kepala pompuan tu dan mati. Dengan selamba orang asli tu kata...
"I AM SORRY... .!!"

Monday, October 11, 2010

Lirik : Budi Setahun Segunung Intan - Penyanyi: Ahmad Jais


Jangan cik adik lah sayang
Rindukan bulan
Bulanlah tinggi cik adik
Jauh di awan
Orang jauh jangan rindu
Orang yang dekat dengarkan teman
Teman dicari cik adik
Bergurau senda
Tidur sebantal cik adik
Sanggul berbunga
Kasih sayang hamba sembah
Sirih dikapur tanda mesra 
Sirih sekapurlah abang
Berseri muka
Bunga setangkai cik abang
Penyambut kata
Kalau tuan sayang hamba
Tidaklah padi berusang hamba
Takkan berusanglah abang
Padi diladang
Takkan terbang hai abang
Pipit di ladang
Kekasih rindu dikenang
Budi setahun segunung intan
p/s : suker sgt kat lagu ni...

Tuesday, October 5, 2010

Lirik : Hijau Daun - Suara (Ku Berharap)

di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

reff2:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff

suara dengarkanlah aku

Tuesday, September 28, 2010

Menghargai sebelum kehilangan.....

Ak seorang insan yang akan cuba untuk menyayangi, mencintai 7 menghargai orang yang berada di sisi ak..  Walaupun kadang2 ak seakan tidak mengambil berat pasal mereka tapi hakikatnyer ak je yang tahu.

Ak mengenali seseorg, kadang kala ak keliru dia menghargai orang yang disayangi atau tidak...  Kadang2 dia sangat mengambil berat... tapi saat diperlukan dia buat tak tau... Bila dia marah dia buat tak tau jerk... dengan muka selamba jugak dia boleh bertegur sapa ngan sesiapa sahaja yang di marahi...

Apakah sebenarnyer ada dalam hati dia ak sendiri pon xtau... ak pulak yang confius bila negok org mcm 2...

Tapi setiap saat aku akn berdoa... berharap supaya dia boleh menghargai orang yang disayangi....

"Mengambil berat bukan bererti mencintai... mencintai harus menghargai..."


" Nilai sesuatu perhubungan bukan terletak pada jangka masa berkenalan...
  nilai sesuatu perhubungan itu terletak pada hati yang tulus."

Sunday, August 8, 2010


Salam 2 all muslim...

Tak sangka begitu cepat masa berlalu...

Kita akan mula menempuhi saat yang dinantikan setiap tahun oleh semua umat islam...

'Bulan Ramadhan' bulan yang mulia dan di rahmati.

Pada saat inilah kita mula ingin mengurang kan dosa dan menambahkan pahala.

Dan pada saat ini jugalah kita harus mengawal nafsu kita...

Aku harap puasa tahun ini akan berjalan lancar tanpa masalah.

Dan aku harap pada semua keluarga... kwan2... terutama diri ak sendiri...

" Semoga ibadah puasa kita dapat diterima Allah s.w.t."

& " Jangan lalai menjalankan kewajiban seperti solat kerna solat itu no. 1 in ourlife'

Tuesday, July 6, 2010

keja.....

Tau x berapa tension ak keja skang.. hish.. bengang3x..

kat opis ak ni mmg leh kuar sesukati tapi jgn lelama la..

yang slalu amik kesempatan xda paper ak yg nk kuar kejap.. bli air jerk coz dh xthn lapo pon kena sound...

huh.. mana adil cam ni...

xfair langsung..  xhappy langsung keja kat cni...

tolonglah aku.... 'andai dapat ku undurkan putaran dunia... Xingin ak dtg cni.... '

menyesal pon dh xguna.. xkan la ak nk kembali ke com lama.. hish bikin malu saja...

ak harap ak akn dpt keja kt mana2 dlm jangka masa tdekat ni....

.....

kenapa la dalam dunia ni ada manusia yang "talam dua muka".. hish bagi aku manusia macam ni dasyat sangat.. kuat menipu.. dan yang paling dasyat sentiasa di sisi ak..

kalo la ak leh 'undo'kan wak2.. ak pun xnak di samping dia.. sakit hati... rasa marah .. xhappy semua pon ada..

kdg2 ak kesal dengan keputusan yg ak wat.. kenapa ak memilih jalan ni yang menyebabkan ak hilang senyuman dulu... ak rindu akn suasana dulu...

kdg2 dok kt cni ngan dia nak nangis pon ada.. tapi dia plak wat xtau..

ak slalu mnengking dia dan tunjukan yang ak ni mmg xsuka dia, tapi dia ni mcm xfhm...

yang wat ak marah 2.. kdg2 ketara sangat penipuan yang dia wat, dan kalo dia mngaku pun dia akan ckp dengan muka paling selamba badak... hish xleh blah ak ngan dia ni sorang..

kepada sesiapa yang membaca 2, sori la tpaksa dengar luahan hati ak...

semoga hati ak ni dipenuhi dengan sifat2 sabar....

Thursday, May 13, 2010

Ibu...

Ibu adalah insan yang paling aku sayangi di dunia... Bagi aku pengorbanan ibu terlalu besar untuk keluarga.. selepas mcm2 perangai yang ayah wat.. ibu la yang memikul tanggungjawab... tapi bukan sumer tahu menghargai ibu... buta ke mata diaorg dengan segala pengorbanan ibu...

Macam mana pon ak harap sumer org di dunia ni tahu mghargai ibu msg2.... jgn menyesal tak sudah plak nanti bila ibu yang di sayangi pergi buat selamanya...

Monday, March 29, 2010

Wonder Girls - Nobody (English) lyrics

You Know I still Love You Baby.
And it will never change. (Saranghae)

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

Why are you trying to, to make me leave ya
I know what you're thinking
Baby why aren't you listening
How can I just
Just love someone else and
Forget you completely
When I know you still love me

Telling me you're not good enough
My life with you is just too tough
You know it's not right so
Just stop and come back boy
How can this be
When we were meant to be

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

Why can't we just, just be like this
Cause it's you that I need and nothing else until the end
Who else can ever make me feel the way I
I feel when I'm with you, no one will ever do

Telling me you're not good enough
My life with you is just too tough
You know me enough so
You know what I need boy
Right next to you is where I need to be.

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody

I don't want no body, body
I don't want no body, body

Honey you know it's you that I want, it's you that I need
Why can't you see~

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don't want any other
I want nobody nobody nobody nobody (2x)

Back to the days when we were so young and wild and free
Nothing else matters other than you and me
So tell me why can't it be
Please let me live my life my way
Why do you push me away
I don't want nobody nobody nobody nobody but you

Wednesday, March 3, 2010

PERKENALAN BUKAN UKURAN PERCINTAAN


Bunyi geseran kereta yang kuat menarik perhatian anak gadis yang leka membaca di bawah pohon ru. Wajahnya jelas menunjukan yang dia terkejut melihat si pemandu kereta tersebut, dengan selamba pemandu kereta tersebut keluar dan berjalan perlahan kearah gadis tersebut.

“ Jom, masih ada sesuatu yang perlu saya jelaskan.” Selepas berkata dia terus berjalan ke keretanya dan si gadis hanya menurut sahaja tanpa bantahan.

Sunyi sepanjang perjalanan, membuatkan si gadis sedikit tertekan.

“ Kemana awak nak bawa saya ni?” akhirnya si gadis bertanya apabila tiada sebarang perkataan keluar dari mulut si jejaka.

“ Ke tempat yang sunyi tanpa gangguan, kisah kita masih lagi tergantung.”

Tempat yang dituju telah pun sampai, pantai tenangnya daku melihatmu. Deruan ombak yang perlahan namun apabila menganas mampu menggugat segalanya.

“ Kenapa jauhkan diri dari saya?” Masih lagi sepi. Si jejaka menanti si gadis berkata.

“ Awak dah kahwin Amran tapi mengapa awak masih bertanyakan soalan itu seolah-olah awak dan saya masing-masing bujang.” Jawab si gadis.

“ Awak tak boleh buat saya macam ni, awak tahu saya kahwin pun sebab pilihan keluarga, saya masih perlukan sokongan awak.” Jawab Amran dengan seribu kerutan di wajah.

“ Kenapa awak jadi begini Amran? Kenapa awak tak semai kasih sayang yang awak bagi saya dulu pada isteri awak?” Jawab si gadis setenangnya.

“ Nieda dah tak sayang Amran lagi ke? Nieda tahu Amran tak boleh beri kasih sayang yang kita bina dulu pada orang lain?” Amran bermain emosi.

“ Saya tak suruh awak berikan cinta kita tapi kuburkan cinta kita dan semaikan cinta baru iaitu pada orang yang benar-benar berhak pada awak.” Nieda cuba menindas mainan emosi yang di bawa oleh Amran.

“ Kalau saya ceraikan isteri saya boleh Nieda terima saya balik?” Soalan Amran memeranjatkan Nieda.

“ Jangan la buat kerja gila Amran walau apa pun yang awak buat pada isteri awak, saya tetap tak mampu menerima awak. Kenapa awak tak tolak permintaan ibubapa awak bila diajukan hal perkahwinan awak dengan Nilam? Awak tak sampai hati nak tolak tapi jika awak menceraikan isteri awak sekarang tidakkah iainya sama sepeti awak menolak permintaan ibubapa awak, jangan berlaku kejam pada isteri yang setia menanti awak Amran.” Hujah Nieda panjang lebar. Amran hanya mampu mendiamkan diri, dia sedar kesalahanya apabila menerima permintaan ibubapanya tanpa berterus-terang tentang hatinya dimiliki oleh seseorang.

“ Dah la sekarang Nieda nak Amran balik dan berubah, janji pada Nieda?” Nieda cuba menjernihkan keadaan yang kusut sedari tadi.

“ Nieda macam mana?” Soal Amran merasa bersalah kerana dia cinta yang terjalin antara dia dan Nieda terlerai begitu mudah. Cinta yang disemai sejak berada di tingkatan empat.

“ Nieda ok, cuma Nieda tak ada kat sini mulai esok. Nieda cuma mampu mengharapkan agar Amran berjaya menjadi suami yang baik dan bahagia dengan isteri tersayang.” Itulah kata-kata terakhir dari Nieda buat Amran. Dan kini dia perlu memikirkan rancangan esok.

************************************************************

“ Assallammualaikum..” Jerit Nieda memberi salam kepada kawannya. ‘Dia ni takkan tak bangun lagi, dah nak pukul sepuluh ni. ‘ Nieda mula bermonolog di dalam hati. Pada masa itu jugalah terjengul muka seorang gadis yang masih memakai baju tidur.

“ La kau rupanya Nieda. Kata nak datang esok asal pepagi lagi kau dah terjengul depan rumah aku ni?” Soal gadis tersebut yang masih mamai-mamai lagi.

“ Wei Mira ari ni ari sabtu la bukan hari jumaat tau tak, nampak benar kau nak menghalau aku. Kecik ati seh…” Kata Nieda dengan nada bergurau.

“ Eh sori masuk ar… Tapi aku nak minta maaf sebab abang aku tinggal kat sini sekali tapi jangan risau tak lama. Kau dah bagi penjelasan kat Amran?” Kata Mira sambil tersengih.

“ Dah aku rasa dia dah terima kot apa yang aku cakap.”

“ Kau macam mana, ok?” tanya Mira lagi.

“ For this time I’m ok. Luka dah lama terubat.” Kata Nieda dan fikirannya mula terkenangkan seseorang.

Malam ini merupakan salah satu malam paling boring yang aku lalui Mira keluar dengan Fazrul tapi nasib baik abang dia tak da kalau tak mampus aku kena tangkap khalwat.

Tengah seronok Nieda menonton tv terdengar pintu dibuka, Nieda menoleh dia terkejut seketika melihat lembaga dipintu turut memandang sepi kearahnya.

“ Awak ni sapa?” serentak pertanyaan tersebut keluar dari mulut mereka. Nieda segera bangun dan beralih kebelakang, bimbang jika sesuatu berlaku. Dalam saat genting tersebut Mira sampai.

“ Abang dah balik, kenapa tercegat je depan pintu ni? Oooo sori bang lupa nak bagitau, ni kawan Mira, nama dia Nurul Iznieda . Dia akan duduk dengan Mira buat sementara waktu ni.” Lalu Mira berjalan kearah Nieda pula.

“ Nieda meet my brother Zahif?” Mereka bersalaman dan Zahif merasa getar tangan Nieda. Saat itu juga jantung Zahif berdegup laju.

“ Abang naik dulu.” Ucap Zahif dengan senyuman mengakhiri pertemuan mereka.

********************************************************

‘Perasaan apakah yang berada diwaku ini. Kenapa dia hadir sekali lagi dan kenapa aku tak tahu yang dia tu abang Mira.’ Nieda bermonolog dengan dirinya. Saat itu otak Nieda berputar ligat memikirkan jawapan bagi persoalan tersebut. Deringan telefon menyebabkan segala yang berada diotaknya hilang seketika.

“ Helo asslamualaikum. “

“ Waalaikumusalam. Iz apa kabar? “ Nieda mula mencongak di dalam hati, siapa pulak ni.

“ Saya sihat. Boleh saya tau siapa yang bercakap? “ Tanya Nieda masih ragu-ragu dengan pemilik suara itu.

“ Aik cepatnya lupa kat saya? “ Jawab si pemaggil.

“ Zahif… “ satu perkataan yang keluar dari mulut nieda dan itulah identity si pemanggil.

“ Ingat lagi rupanya. Boleh Zahif jumpa Iz petang ni? “ pertanyaan Zahif itu membuatkan Nieda berbelah bagi, kini kata-kata Zahif suatu masa dahulu mula terngiang-ngiang di telinga Nieda.

‘ Kalau jodoh antara kita telah di tentukan walau saya kat kutub utara awak kat kutub selatan kita tetap akan bertemu.’ Itulah ayat yang sehingga kini tidak mampu dilupakan.


Petang yang sungguh indah kini lebih bermakna dengan suasana di dalam rumah Iznieda. Dia kini telah sah menjadi isteri kepada insan yang bernama Zahif.

Semua seakan sukar untuk dipercaya tetapi hati Nieda benar-benar rasa bahagia. Pertemuan mereka secara tiba-tiba, perkenalan mereka sebentar sahaja namun jodoh mereka hanya Allah s.w.t. yang menentukan.

‘Insyaallah semuanya akan berkekalan.’ Detik hati Nieda.

Wednesday, February 24, 2010

Aku Cinta Padamu


Setiap kali aku memandangmu
Aku sering tertanya
Adakah kau milikku

Setiap kali aku mendengar suaramu
Aku terfikir dapatkah aku mendengarnya
Sepanjang hidupku

Setiap kali aku menatap matamu
Aku akan memandang dengan mendalam
Kerana aku tahu
Mata itulah punca aku sayang padamu…

Renungan yang menyebabkan aku
Terbayang siang dan malam…

Kadangkala aku ingin tahu
Apa yang berada di fikiranmu
Siapakah aku dihatimu..

Aku cuma mampu memohon
Pada yang Esa…

Andai disini akhirnya aku terima
Kerana aku pasti setiap yang berlaku
Ada hikmahnya…

Tapi aku bersyukur dapat mengenalimu
Dan menyayangimu….

Tuesday, February 2, 2010

Wali Band-Cari Jodoh

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Back to ***

Tuesday, January 12, 2010

Lyric Because You Luv Me

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

I'm everything I am
Because you loved me

Lyric Right Round- Florida

Artist: Florida
Song: Right Round


(flo rida)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
(kesha)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down(flo rida)
Hey
Hopped out of that house with my swagger
Hop in that with girl, i got places to go!
People to see, time is precious
I look at my crowd and they out of control
Just like my mind where i'm going
No women, no shorties, no nothin but clothes
No stoppin now, my parolees on role
I like my jewelry, that's always on gold
I know the storm is comin
My pockets keep tellin me it's gonna shower
Call up my homies that's home
Then pop in the night cuz it's meant to be ours
We keep a fade away shot cuz we ballin
It's platinum patron that be ours
Lil mama, i owe you just like the flowers
Girl you to drink with all that and power clubs
(flo rida)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
(kesha)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
(flo rida)
From the top of the pole i watch her go down
She got me throwin my money around
Ain't nothin more beautiful to be found
It's goin down down.
From the top of the pole i watch her go down
She got me throwin my money around
Ain't nothin more beautiful to be found
It's goin down down
(flo rida)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
(kesha)
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down dow
Hey
Shawty must know i'm not playin
My money love her like a numba one fan
Don't look at my mouth, let her talk to my fans
My benjamin franklins
A couple of grands, i got rubber bands
My paper planes makin a dance
Get dirty all night, that's part of my thing
Keep building castles that's made out of sand
She's amazing, the fire blazing
Hotter than...
Girl won't you move a lil closer?
Time to get paid, it's maximum wage
That body belong on a poster
I'm in a daze, that bottom is wavin' at me
Like damn it i know you
You wanna show like a gun out of holster
Tell me whatever and i'll be your roper...
Flo rida
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Kesha
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Flo rida
From the top of the pole i watch her go down
She got me throwin my money around
Ain't nothin more beautiful to be found
It's goin down down
From the top of the pole i watch her go down
She got me throwin my money around
Ain't nothin more beautiful to be found
It's goin down down
Flo rida
I'm spendin my money
I'm out of control
Somebody help me
She's takin my bank roll.
But i'm king of the club
And i'm wearin the crown
Poppin these bottles
Touchin these models
Watchin they asses go down down
Flo rida
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Kesha
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Flo rida
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Kesha
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
When you go down, when you go down down