Followers!

Tuesday, July 6, 2010

keja.....

Tau x berapa tension ak keja skang.. hish.. bengang3x..

kat opis ak ni mmg leh kuar sesukati tapi jgn lelama la..

yang slalu amik kesempatan xda paper ak yg nk kuar kejap.. bli air jerk coz dh xthn lapo pon kena sound...

huh.. mana adil cam ni...

xfair langsung..  xhappy langsung keja kat cni...

tolonglah aku.... 'andai dapat ku undurkan putaran dunia... Xingin ak dtg cni.... '

menyesal pon dh xguna.. xkan la ak nk kembali ke com lama.. hish bikin malu saja...

ak harap ak akn dpt keja kt mana2 dlm jangka masa tdekat ni....

.....

kenapa la dalam dunia ni ada manusia yang "talam dua muka".. hish bagi aku manusia macam ni dasyat sangat.. kuat menipu.. dan yang paling dasyat sentiasa di sisi ak..

kalo la ak leh 'undo'kan wak2.. ak pun xnak di samping dia.. sakit hati... rasa marah .. xhappy semua pon ada..

kdg2 ak kesal dengan keputusan yg ak wat.. kenapa ak memilih jalan ni yang menyebabkan ak hilang senyuman dulu... ak rindu akn suasana dulu...

kdg2 dok kt cni ngan dia nak nangis pon ada.. tapi dia plak wat xtau..

ak slalu mnengking dia dan tunjukan yang ak ni mmg xsuka dia, tapi dia ni mcm xfhm...

yang wat ak marah 2.. kdg2 ketara sangat penipuan yang dia wat, dan kalo dia mngaku pun dia akan ckp dengan muka paling selamba badak... hish xleh blah ak ngan dia ni sorang..

kepada sesiapa yang membaca 2, sori la tpaksa dengar luahan hati ak...

semoga hati ak ni dipenuhi dengan sifat2 sabar....