Followers!

Thursday, December 13, 2012

Kau boleh, Ak tak boleh~~

Pernah tak korang jumpe orang yang nampak salah orang jek. Tapi salah sendiri tak nampak..

Pe perasaaan korang kalau jumpa orang macam ni??????

Ak bengang tapi tak la sampai tahap cipan cume pelik dengan pemikiran macam ni.

Mungkin mereka selalu fikir positif pasal diri kita tapi bila kat orang lain nampak negatif je.

Sedangkan bila dah tegur kita nanti dia buat benda 2.

Memang pelik.  Nak tegur kang tak nak la dia kecik ati.

Tahan JeLa.... Susah betoi!

1 comment: