Followers!

Tuesday, June 28, 2011

Kehiiiddduupppan

Kehidupan umpama perjalanan yang kita tak ketahui apa menunggu di hadapan.  Tapi kita harus terus melangkah, kerana setiap langkah akan meninggalkan jejak dan kesan pada diri kita.  Setiap perhentian yang kita lalui ada peristiwa yang tersembunyi harus kita harungi.  Tapi setiap kali kita terus melangkah dan setiap perhentian yang kita tempuh kita haruslah kuat, sabar dan tabah.

Kuat dengan setiap dugaan kerana dugaan itu hadir untuk menguji kita dalam masa yang sama memperkuatkan lagi diri kita.

Sabar dengan setiap yang ditempuhi sebab kadang kala kita akan menempuhi kata-kata dan percakapan orang sekeliling yang sentiasa menguji keimanan kita.  Oleh itu, kesabaran perlu dalam diri dan menempuhi sesuatu dengan kesabaran akan membantu diri menebalkan lagi SABAR.

Tabah mengharungi dugaan, cubaan dan cabaran.  Dalam kehidupan harian juga banyak yang harus lalui dengan tabah.  Tak kira dia rumah atau tempat kerja.

~~ Sekian ~~

Aaarrrrrrghhhhhhhh!!!!!!!!!

Tension tol ak ari nih. Pepagi ag dh adap mcm2.   

Dah la sumer nak kena urgent2.  Dalam bz wat sumer 2.... 
 Benda lain lak jadi kat ak.. Ada ke patut atm kad ak ilang...!!!!!!!!! 
 TENSION TOL!!!!!  Ntah mana la ak cicirkan.  Cam ne nih... Sedey giler.... :-(((

Saturday, June 25, 2011

City Hunter Korean Drama


Hi all, i'm currently watching this drama.  I love the way Lee Min Ho in this drama.  Now the latest episode is 10.  Huhuhuhu... waiting the next episode with patience.  Herewith the details for "City Hunter" Drama.







Details

Title: 시티헌터 / City Hunter
Genre: Action, romance
Episodes: 20
Broadcast network: SBS
Broadcast period: 2011-May-25 to 2011-Jul-??
Air time: Wednesday & Thursday 21:55

Synopsis

The story takes place in Seoul, 2011. Lee Yoon Sung is a talented MIT-graduate who’s working on the international communications team at the Blue House. He encounters dangerous situations while solving a variety of cases, both big and small, for people who need his help, and eventually becomes a “city hunter.”

Cast

Lee Min Ho as Lee Yoon Sung
Park Min Young as Kim Na Na
Lee Joon Hyuk as Kim Young Jo
Hwang Sun Hee as Jin Soo Hee
Goo Ha Ra as Choi Da Hye

Oh Kaawwweennnnn!!!!!!!!!!!!!







Umur ak dh jejak 26... tapi xkawen ag.. 

korang rasa 2 satu masalah ke??? hish3.. ak pening la... 

makin pening bila ramai kawan ak dh kawen... huhuhuhu....

orang2 keliling akn mula bertanya.. bila nak kawen.. 

mcik2 ak dh mula pulak nak carikan calon tok ak... 

OMG!!!! apa ptt ak buat...  andai ada paper idea cam ne nak elakkan pertanyaan nih.. tulung drop kan kt comment ye.. 

thxzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!