Followers!

Monday, January 13, 2014

Walaupun sebentar tapi TENANG...

Hari ni memang agak bz sikit...

Dari pagi hinggalah kini... Tapi masih dapat curi masa nak meluahkan isi hati...

Tengok tajuk korang dapat agak tak apa yang berlaku... :-)

Hari ni adalah antara hari yang aku perlukan ketenangan...

Hmmm sebab aku penat la layan orang-orang ni punya kerenah dari pagi...

So lunch hari ni aku keluar lambat jam 1.20pm...

Biasanya bawa bekal tapi hari ni xda bekal...

So keluar la bawa diri keseorangan kesepian untuk makan...

Biasanya tapau tapi ari ni makan kat KFC... All alone... T_T

Tapi tak sangka walaupun makan sorang2 tapi macam tenang je jiwa ni...

Tak payah dengar cerita pasal keja... Tak payah pikir pasal tempat keja...

Tenang sangat kan... Memang tenang jiwa... Alhamdulillah.... :-)

No comments:

Post a Comment