Followers!

Sunday, January 12, 2014

Bila nak jadi Suri Rumah ni....

Tajuk entry hari ni agak pelik sikit... Untuk aku la...

Sebab... Hmmm....

Tapi aku memang nak menulis pasal tu hari ni....

Sebab... Hmmm....

Aku dah tak nak kerja dan memang tak nak kerja lagi....

Kepala ni nak explode rasanya...

Kerja banyak sangat pending...

Nak MC tak sedap pulak...

Sebab aku ni kategori sihat tubuh badan tapi merana dalam jiwa...

Dalam jiwa macam mana merana pun siapa la yang nampak..

So MC is impossible...

DaN saaT iNi akU mulA fikiR....

Bila La naK jaDi suRi Rumah ni...

Dok umah layan suami je... Pastu kemas2 rumah...

Kalau tak pun aku buat kerja sambilan yang tak terikat...

Huh syoknya....

Tapi nak jadi suri rumah...

Calon lelaki pun tak de.... Ntah bila la jodohku akan tiba...

Hmm tak pelah... Tu semua bukan di tangan kita...

Buat masa ni sabar dan kuatkan diri... Kalau tak kerja sapa nak bagi makan... SO berusaha & bertahan sikit... Pesanan untuk diri sendiri... :-)


No comments:

Post a Comment