Saturday, January 18, 2014

Kisah debit kad aku ~~ End

Ni sambungan kisah semalam..

Hari ni aku pergi caltex aku suh tolong re-checking sebab ak bayar RM30 tapi tolak RM100...

So diaorang cakap kena refer pada bank... Okay aku akan refer pada bank...

Tadi aku dah call maybank dan diaorang cakap kalau pam minyak dan masukan debit kad dekat mesin pam tu memang diaorang akan caj lebih sebab dia tak tau berapa kita akan isi.

Tapi kalau kita bayar kat kaunter dalam dia akan tolak ikut berapa kita nak. Semalam budak yang duduk kaunter tu suh aku  buat dekat pam...

So dia kata Maybank staff ckp depend on station... Kalau Shell Rm200, Petronas RM150, Caltex RM100....

Baru la aku tahu.. So masalah selesai... End~~~


Note : Kepada pekerja Caltex tu when we as customers ask for explaination, please ensure that your face is not like we(customers) asking for your money. If you can't smile then don't work in the environment where you need to communicate with people.

No comments:

Post a Comment