Friday, January 17, 2014

Kisah Debit kad Aku....

Semalam aku guna debit kad masa aku tuang minyak...

Aku minta tuang RM30.. Aku ni jarang menggunakn debit kad since semalam xda cash aku pun guna debit kad...

Kan memudahkan hidup tu...

Masa tu balance ada RM102...

Tapi pagi ni bila aku buka maybank2u aku korang nak tau balance aku tinggal berapa... hmmm RM2

Aik pelik aku tuang RM30 balance should be RM70... But O_o...

Pelik aku buka maybank2u... Check history for debit kad...

Hmm sah2 sangat masa aku tuang minyak tu budak tu tolak RM100...

Sepantas kilat aku cari resit semalam (Fuh selamat jumpa)... Aku call stesen minyak tu...

Dia suh ak datang sok dengan resit sekali.. Nanti diaorang check...

So I have to wait till tomorow... So will updated later regarding this... Now is sleeping time...


Note : Even it's just RM70 too others but for me it's a big amount... I can get full tank! Hope everything will be okay 2morow. Nite!

No comments:

Post a Comment