Followers!

Wednesday, January 1, 2014

Makan Malam 3#

Hari ni mak aku masak ayam masak rempah... Disebabkan aku tak suka sangat makan benda tu aku cuma makan sarapan nasi lemak je pagi tadi....

Kini perut aku sudah berkeroncong... Meminta makan.... Dah lama aku tak masuk dapur...

So hari ni aku memasak masakan simple asalkan perut kenyang... Hmmm...

Memula dalam kepala fikir nak buat nasi goreng makan dengan ayam goreng...

Pastu cancelled... Buat sambal ayam jela.. At least esok pegi kerja aku boleh la bawa...

Kebetulan mak xda dah keluar beli barang... Aku pun  berkerja keras untuk sesuap nasi...

Dan akhir aku kekenyangan... :-)

Maaflah gambar tak amik la..... Tapi SAMBAL AYAM aku masak tu memang sodap... Sodap kat tekak aku... Tu yang penting.... :-))

2 comments:

  1. tekan lif sendiri nampak... hehehh yelh sodap ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lif kalau tak tekan sdiri maknanya mati menunggu jolah... Hihihi... :-)

      Delete