Followers!

Tuesday, January 29, 2013

Kes Ragut...


Siapa yang pernah alami ‘Ragut’....

Pada ak ragut adalah antara kes yang dasat... Sebab kadang-kala ianya melibatkan nyawa...

Pelik ak pada peragut-peragut ni.. Apa la yang diorang fikir masa meragut orang..

Terdesak macam mana pun kita kalau boleh carilah penyelesaian yang bagus..

Kalau dah tak da penyelesaian pun nak ragut cari la yang kaya.. Ni penjalan kaki yang diragutnya..

Cuba bayangkan lah, kalau peragut naik motor meragut orang yang jalan kaki..

Sape kaye pada pandangan korang.. Sah.. sah la peragut sebab at least dia ad motor kann...

Jadi ak nasihatkan kepada peragut carilah orang yang naik porche ke... Ferrari ke.. Br best ko nk meragut... (hehehe)

Dan kepada semua yang diluar sana (khas buat bukan kaki ragut) janganlah leka bila bergayut kat phone, jangan leka bila bershopping & jangan leka untuk semua perkara.

~~peace~~

1 comment:

  1. peragut bukan kire irg tue miskin ke kaya .. yg dia tau nk kesenangan cara cepat

    ReplyDelete