Followers!

Saturday, June 16, 2012

Tak cukup ke apa yang dah ada????

Semua tahu dalam diri seorang manusia tak pernah cukup dan puas walaupun keperluan hidup sudah lengkap.  Aku tidak terkecuali. Jika ada telefon sebenar dah cukup tapi nak tukar pulak pada yang canggih... Hehe perangai ak la 2. Tapi dulu skang pkai je apa yang ad. Kalo org bagi lain la tapi utk beli guna sdiri dh xnak. Sbb tipon ni harga makin jatuh bukan naik. Baik beli rumah. ;-)

Itu kalau sifat aku la. Tapi ada pulak orang yang pada ak duit dh cukup kot sampai terlebih2 tapi still nak cr duit mcm tak cukup dengan apa yang ad. Keja yang sepatutnya semakin diabaikan kerja sampingan yang dia kejarkan... Pelik kan.

Manusia pelbagai ragam. Selama ak hidup ak dah jumpa orang habiskan duit bebelanja untuk diri sdiri tapi utk kperluan rumah diabaikan(ini more to pemberi nafkah :-) ) , orang yang kalo ckp dia je yg gud...

Kalo ak xtau la.. Tros terang ak nih kategori baik gak... Huhuhuhu... Percaya atau tidak je ye para pembaca... Jadik orang yang berkawan ngan aku ni untung... Orang yg amik ak bekerja pon untung... :-P

Oklah dah abis kisah ak msk bakul angkat sdiri. Sekian kita renung-renungkanlah diri kita. Baik atau buruk kita sendiri jugak yang tau. Have a nice weekend!

2 comments:

  1. Baik puji diri sdr kn.. Nk tggu org puji lmbt. Hehe

    ReplyDelete
  2. hehehehe... ^_^ begitulah nampaknya...

    ReplyDelete