Wednesday, December 25, 2013

Jangan cepat marah... Okay~~~

Jangan cepat marah ye.... Kata2 yang diucapkan kepada aku...

Adik aku cakap aku ni moody... Hmmm yo ko???

Tapi kadang orang judge kita dari apa yang mereka nampak dalaman mana la mereka tau..

Kadang-kadang bukan moody pun biasa-biasa je mood aku nih tapi sebab muka dh memang gerun agaknya...

Kalau balik keja lagi la memang lotih... Lagi muka macam2 pattern tapi itu semua luaran...

Dalaman aku okay je kot... Walaupun ada ko...

Tapi kalau memang time mood ko adik ak cakap ngan aku pun aku jalan straight je... Kesian dia kan dapat kakak macam ni...

Tapi tak lama pastu ak cakap balik ngan dia.. :-)

Tak jemu pulak aku tengok dia melayan mood aku terutamannya yang last skali..

So masa bezday aku ari tu dia bg special word...

" Balik keja jangan moody.. Senyum Sikit..."

Yang di tulis dalam kad...

Tapi aku ni nampak moody... nampak cruel tapi aku sayang kot kat orang2 yang sayang aku dan tahu menhargai aku...

Terima kasih pada semua yang masih ingat hari lahir aku walaupun dengan bantuan Incik FB dan juga Phone Reminder...

Sebab benda ni dua la korang masih ingat kewujudan ak..

Terima kasih semua... Sayang kamu2 semua... :-)

No comments:

Post a Comment