Followers!

Sunday, May 5, 2013

Kewajiban kita ~~ Rakyat Malaysia


Ayuh Rakyat Malaysia....

Pilihlah calon pilihan anda!!!

~~ Wahhh semangat ko hari ni... :-) Semangat2 pon hari ni ak pegi mengundi jam 4 petang... Lambat kan xpe ape yang penting undi kita...

Tapi kalau di tengokkan pilihanraya tahun ini agak sengit antara Barisan Nasional & Pakatan Rakyat...

Siapa pun pilihan korang pastikan korang undi untuk keamanan Malaysia.

Jangan sesekali terpengaruh dengan kata2 org.  Gunakan hak kita. :-)



p/s : Dah beberapa jam berlalu. Sekarang ni menunggu untuk tengok siapa akan menang.  Berdebar-debar pulak rasanya.. Pape pun yang penting pas ni Rakyat Malaysia akn terus bersatu dan saling membantu. Tak perlu lah sampai bergaduh dan juga rusuhan bagai... okay... :-D

No comments:

Post a Comment