Followers!

Tuesday, May 30, 2017

Peringatan pada diri sendiri..

Assalammualaikum,  hari ni merupakan hari ke empat berpuasa. Macam mana ya dengan puasa kalian semua. Semoga perjalanan ramadhan ini dipermudahkan buat kita.

Hari ni nak luahkan sikit perasaan. Mmg sekarang pun masih rasa marah lagi. Memang kena banyak sgt istigfar jangan ikutkan perasaan sangat. Tapi aku manusia biasa aku mmg xdpt nak buang terus perasaan ni.

Cuma ada lah berkurangan marahnya. Perlukah dia layan aku macam ni. Adakah pangkat yang menentukan dimana letaknya kita. Dan jenis orang yang suka ambil kesempatan ni tak ada rasa bersalah kah...

Tak ikhlas jadinya kerja bila kita buat dalam keadaan marah. Bulan puasa ni minta jauhkan lah perasaan cepat marah.. Permudahkanlah segala urusan.

No comments:

Post a Comment