Friday, February 28, 2014

Kini kembali...~~

~~ Salam Jumaat ~~

Kini aku kembali bekerja... Keadaan sudah semakin stabil (Hari ni half day so lagi stabil.. hihihi)...

And can be say lucky, audit dah abis... Hihihi secara tak langsung aku telah selamat...

Malas la nak terlibat dengan audit-audit ni...

Sakit kepala aku dibuatnya... Macam-macam benda dia nak...

Cuma keja banyak yang pending nak kena clearkan...

Sepanjang aku mc macam-macam kisah jugak aku dengar...

Kisah dari ok sampai la tak ok... Nak buat cam ne dengar jela....

Nak cakap lebih pun malas... Perangai manusia ni macam-macam and we can't expect them to be like us.

Terima je la sebab tu cara pemikiran diaorang...

Harap-harap semuanya akan berjalan dengan lancar dalam hidup aku... :-)

~~MoRNinG ~~

No comments:

Post a Comment