Saturday, February 1, 2014

Hi February!

Dah berlalunya Januari... Hmmm cepat kan... Macam ni la tetiap bulan...

Bila fikir kerja... Report makin bertambah bila la nak cari masa nak buat report-report nih...

Bila fikir personal life... Memang dah macam tak da life aku ni... Nak jumpa kawan susah ntah bila je... Bila orang mesej aku nak reply pun tak sempat... Macam busy sangat kan...

Bila fikir pasal budget... Hmmm buat masa ni ok je... Semua boleh cover kot...

Bila fikir pasal masa depan... Ni la yang payah ni... sampai tak terfikir lagi dah... Merancang memang mudah tapi nak laksanakan tu mudah ke.... Hmmm nasib la badannnnnn.....

Tapi satu je yang pasti aku memang nak berubah... Menjadi lebih baik dari yang sekarang... Hmmm harap-harap jadi la....

Dan ak nak report aku sentiasa updated. Yups kerja kena tip top baru la boleh jump company lain... Huhuhuhu

Dan lastly aku nak pergi melancong sorang-sorang... Yang ni punya keinginan tak tau la dapat ke x... Sebab biasanya aku pergi mana-mana sentiasa ada ibu juga adik-adik yang kaki berjalan.... So tengok la mana dapat achieve dulu... Hope so~~~

No comments:

Post a Comment