Followers!

Wednesday, November 20, 2013

Bila lebih banyak IKLAN dari LAGU~~

Aku ni jenis yang amat-amatlah sangat jarang on radio dalam kereta.. Dan kalau buka pun volume 8@9... Memang sedap la telinga aku dengar...

Tapi minggu ni tetiba rasa nak melayan lagu dalam kereta pulak.. Dapat lagi lagu dari drama "Playboy itu suami aku"...

Best la kan lagu2 dia... Perjalanan dari rumah ke tempat keja aku kalau naik kereta 15-20min...

Yang ak tak puas ati dah beberapa ari ni aku naik kereta buka radio je... Iklan... Pastu traffic info...

Mak ai.... iklan nye kalah pulak iklan tv... xda lagi lama ke iklan korang...

Agak2 lagi sepuluh langkah aku nak sampai rumah masa tu la baru lagu best2 kluar... Bengang pulak... 

Sampai menyesal la pulak ak buka radio tu.. Baik aku buka lagu dalam handphone.. Kalau berita tak apa jugak lagi ni IKLAN...

Orang balik keja nak kurangkan stress lagi bertambah stress... Jadi aku harap boleh la stesen2 radio mengurangkan iklan diorang... sedih bila nk balik ak dengar iklan lebih dari lagu... :-)

No comments:

Post a Comment