Followers!

Tuesday, September 3, 2013

Ops... Harga Minyak Naik!!!

Sumber : Google

Selamat pagi~~

Buat semua yang sudi membaca blog ak...

Tengok gamba di atas je dah tau kan kisah apa akan diceritakan hari ni...

Hmmm... Minyak naik...

Apa yang ak perasan kalau harga minyak naik..

Paling ketara >>>

Stesen-stesen minyak penuh dengan kereta...

Cuba nak jimatkan duit pada saat-saat akhir...

Hehehe...

Dalam keadaan macam ni semua ayat-ayat politik akan keluar...

Tapi ak takkan mengulas apa-apa mengenai perkara 'politik' ni...

Sebab kalau ak cakap apa-apa pun 'tiada apa yang berubah'...

Harga tetap naik...

Ak cuma sedih kalau harga barang macam beras, gula etc yang naik...

Dengar GST dah nak start...

T_T

1 comment:

  1. malam tadi meriah stesen minyak.... wat open house gamaknya!! mau nyanyi duapuluhsen duapuluhsen duapuluhsen

    ReplyDelete