Wednesday, May 30, 2012

Salah aku ke?????

Hari ini cabaran kerja boleh tahan juga.  Berbagai sakit aku dapat.  Sakit paling latest yang aku dapat sakit hati. Perghhh memang sakit sangat.  Di sebabkan 'dia'.  Ak dah tanya barang boleh sampai esok ke.. huh dia pulak ngan confident sok leh sampai kena bayar hari ini.

Dah bayar petang ak call nak mintak consignment no dia dengan selamba tanpa perasaan bersalah cakap... Courier tak datang la hari ini so barang tak dapat keluar. Esok baru boleh keluar. Sakit hati tak.

Orang dah la janji dengan user ni.  Apa la attitude diaorang. Macam tak reti buat kerja je. Menaikan darah aku betul la.  Esok kena pula fikir cam ne nak settle dengan user. 'Orang macam ni' kena la pandai jaga customer even the customer just buy for RM0.50.  Fifty cent if times with thousand imagine how much you can get.

'Orang macam ni' zaman skang ni tak reti nak respect customer la... *tapi bukan semua 'Orang macam ni' ada juga yang baik-baik belaka*..... Dah tau barang tu dah janji esok sampai guna la courier lain... Macam la 1 negeri 1 courier... please la bertanggungjawab la sikit.  Aku ni nasib la nak selalu amik barang kat ko kalo x mmg la sayonara.... Tak suka org mcm ni myusahkan hidup ak.(penuh emosi)

No comments:

Post a Comment