Followers!

Friday, April 25, 2014

Waktu kerja aku....

Waktu kerja aku adalah berlainan dengan orang lain... Rasanyalah...

Kilang yang aku kerja ni... Isnin sampai khamis jam 7-7 utk operator.. Jumaat, sabtu & ahad adalah cuti kalau kerja kira ot...

Best kan bunyinya... Makin banyak pulak cutinya... Dan kerja office Isnin sampai khamis jam 8-6, Jumaat 8-1...

Tapi penat pulak aku rasa kalau keja jumaat ni balik jam 1..

Sebabnya kerja untuk hari jumaat kena kejar cepat supaya tak da masalah...

Dan biasanya ada je masalah dan myebabkan aku balik jam 1.30@2pm...

Sama jelah dengan yang lain.. Walaupun penat tapi puas la sebab keja tak do pending...

Tapi kalau boleh nak la keja balik mcm biasa... Jumaat ingat dapat lah balik tidoq sat tapi dan tu aja ada prob...

Prob umah bukan opis yeee... Nak kena jadi driver mdm nak g mana2..

Penat ikut mdm kita, tapi seronok la layan kerenah diaorang nih... Dan kadang-kadang aku badmood je nak layan.. Penat punya pasal..

Kesian la kat orang terdekat aku kena layan mood gilo aku nih...

Dan kesimpulannya, lebih rela aku keja balik macam biasa supaya tak perlu terkocoh-kocoh nak buat kerja di hari jumaat... :-)

No comments:

Post a Comment