Saturday, March 22, 2014

Sokongan dan Penyokong!

Dalam hidup aku inilah adalah salah satu elemen yang penting... Kerana tanpa sokongan aku akan rebah dan tanpa penyokong tiadalah sokongan...

Orang yang paling aku hargai sepanjang aku hidup adalah keluarga aku.. Kerana keluarga adalah asas dan permulaan hidup kita... Terutama 'parents'.

Ibu adalah penyokong kuat aku dan pasti bukan aku sahaja... Kebanyakan orang akan cakap macam tu.. Mungkin sebab mudah untuk berkongsi pendapat dan nasihat yang mudah diterima..

Walaupun kadangkala aku akan memberontak tapi bila fikir balik memang apa yang ibu cakap ada benarnya...

Dan to my beloved brothers & sis.... They all the best supporters... They are the best.. Even sometimes we will argue with each other. But thats what make us more closely with each other...

And we can understand different opinion better than before...

Tapi tak bermakna kawan tu tak penting... Mereka adalah antara yang rapat dan antara yang mencurahkan idea serta pendapat bila kita kebuntuan...

Dan adakala kita selesa memberitahu sesuatu yang keluarga tidak tahu kerana keserasian yang wujud tanpa pertalian darah.. So kawan adalah antara elemen2nya.

Kepada diri ini hargailah orang yang terdekat kerana kita tak tahu sampai bila kita dapat terus menghargai mereka. :-)

No comments:

Post a Comment