Followers!

Friday, February 1, 2013

Sape yang Tak PenAh BuAt saLah....

Tengok tajuk entry mesti dah isinya... :-)

Hari ni ak nk storY sikit pasal orang bajet SEMPURNA!

Pelik kan orang macam ni hanya untuk KEPUJIAN & KENAIKAN PANGKAT...

Mereka akhirnya sanggup hidup KESEORANGAN..

<ok tak la seorang sangat ada la juga seorang teman disisinya>

Tapi yang ak tak suka kenapa la cepat melepaskan marah...

Selidik dulu dan seelok-eloknya dengar dari kedua-dua pihak...

Jangan hanya 'make a judgement for 1 statement'.

Pendapat ak semua pernah buat silap.  CUma bila dah tau silap cuba perbaiki.

Improve ourself! Untuk kepentingan bersama.

Dan kalau ada orang yang buat silap saling MEMAAFKAN itu lebih penting.

MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI tidak akan menyebabkan kita disanjung selamanya.

Lebih elok kalau kita cuba membetulkan kesilapan.

Sebab kalau asyik MARAH dan BUAT MUKA TOYE...

Memang le masaalah takkan selesai.

Kesimpulannya janganlah menganggap diri kita sempurna sebab yang sempurna itu tiada di dunia.

1 comment:

  1. betul tu.. kadang-kadang depan bos n lecturer ckp baik n membodek ckap mcm die tu perfect sgt bagus sgt.. Pastu belakang mengumpt pasal bos pasal lecturer.. kadang-kadang xfaham org macam ni.. ape y diorg nak sebenarnye.. xfaham-xfaham..

    Sambil-sambil tu nak promote ni hehe..Kalau berminat dengan PURE MARINE COLLAGEN boleh la dtg sini..

    Just RM8/pack (100gm)..
    http://ezajaafar.blogspot.com/2013/02/pure-marine-collagen-rm8pack-while.html

    ReplyDelete