Followers!

Thursday, November 8, 2012

Skip lunch.

Waktu lunch ak jam 1.00pm sampai 1.30pm.
    
Disebabkan ada keja nak ak selesaikan maka ak pun siapkan.  Sedar-sedar dah jam 1.40pm.  Huhuhuhuhu... Masa tu ok lagi perut masih tak lapar.
Sehinggalah jam 3.30pm.  Perut dah sakit, 
kepala dah pening dan tanda-tanda gastrik dah mari.
Masa tu pula supervisor ak ada.  Cam mana nak buat ni.  Fikir... fikir... dan fikir...
Ting.. idea!!! (xla idea sgt =) )
Terus je ak cakap dengan supervisor ak.  Ak lapar nak g makan kejap boleh tak... Dan jawapannya...

Tanpa menoleh kearah ku dia cakap pegi la. Dengan kepantasan tahap maksima aku melangkah laju amek bekal ak dan pegi makan dengan amannya.  Perghh sib baik dapat supervisor macam ni.  Baik sangat nasib. :-D


Kesimpulan : Dah kenyang & sib baik bawa lunch....
Moral of story : Don't skip lunch!

2 comments: