Followers!

Saturday, April 28, 2012

Apa yang berlaku........

Kisah jumaat berakhir begitu sahaja bila aku terlelap tidur.. :-) Menjelang pagi aku tak boleh nak bangun. Kepala berat sangat tak tahu la kenapa. Jam 7.30 pun masih tak mampu nak angkat kepala begitu juga jam 8.30pg.

Sudahnya pakai cool fever kat kepala baru la ringan sikit dapat bangun jam 9.30pg.  Kepala masih sakit tapi tak seteruk pagi tadi. Sakit-sakit bangun dan duduk-duduk dulu tak larat la nak bangun masuk bilik air. Tengahari sikit dah ok. Pas tu makan paracetamool 650.. Pergh lega nya.... sampai la ni dah ok.  Tapi tak bermakna 100% ok ada la 90%.

Masa-masa cuti ni dah merancang nak tonton Love Rain tapi nampak macam hasrat terpaksa dilupakan memandangkan kesakitan kepala yang tak hilang lagi.

Berakhirnya sabtu akubegitu saja.

No comments:

Post a Comment