Followers!

Wednesday, December 9, 2009

Kenangan 2009

Salam....

Bangun jerk ari ni g kerja macam biasa. Terkejut ak bila negok kalendar cepat betul masa berlalu dah pun 9/12. Nak masuk tahun baru dah. Ak pun dh nak tukar keja baru serba serbi baru la... Azam memang confirm la baru.

Ak rasa tahun ni merupakan salah satu tahun yang agak bnyak kenangan sama ada yang baik atau pun yang kurang baik. Tapi yang baik tu sentiasa akan tersemat di hati ak yang mana tak baik tu delete je dari kamus hidup.

Ak harap sumer orang pun macam 2. Jangan di kenang benda yang tidak membawa sbarang manfaat pada kita. Tapi bila duduk2.. kenang2 kembali makin tua la ak ni.. Hehehe... Harap2 masa2 yg mendatang akan aku penuhi dengan kgembiraan dan kalo blhak harap pada diri ak dan pada sumer orang kat dunia ni 'dunia hanya sementara, so pandai2 la bawa diri yerk'.

Hope sumer akan hidup dalam keadaan yang gembira. Senyum selalu tapi biar berpada jangan sampai orang kata anda giler. Akhir kata.. Salam 2 all.

No comments:

Post a Comment